TV-spel

Jag fortsätter att fixa till mitt vardagsrum och det börjar se riktigt bra nu. Jag har nu köpt en ny ps3a och massvis med spel till den. Jag har kopplat in allt så det ser snyggt ut och fixat alla kablar så jag inte behöver ha dessa hängande fram överallt. Det funkar bra med laddaren till dosorna eftersom jag har gömt bort den så man på ett enkelt sätt kan koppla in utan att det ser konstigt ut. Jag tycker att det är riktigt roligt att spela fighting spel så jag har köpt rätt så många sådana spel för att kunna spela så ofta som möjligt med mina vänner. Spelen är rätt så dyra nuförtiden men jag har köpt de gamla spelen också så man inte behöver betala fullpris för många spel. Det är ofta som det finns begagnade spel på affärerna som man kan köpa för en mycket billigare peng. Därför har jag lyckats spara väldigt mycket pengar så att jag kan köpa enbart de nya som jag absolut vill ha. Sen kan jag bara vänta ett litet tag på att de andra som är nya nu ska bli gamla. Det tar ändå inte så lång tid för att spel som är nya nu ska bli gamla nog för att sjunka i pris väldigt mycket.

