Ny blogg och ny tv

Jag har nu börjat blogga. Jag trodde aldrig att jag skulle börja göra det men jag tror nog att det kan vara lite roligt ändå. Jag kommer att blogga om vad jag köper och alla roliga saker jag gör i mitt liv. Det är svårt att veta hur man ska göra för att använda vissa saker och om det finns roligare saker man kan göra med olika prylar. Jag har aldrig riktigt bloggat tidigare så då kommer det att vara lite konstigt i början men när jag väl kommer igång så kommer det nog gå bra mycket bättre.

Jag har precis köpt en ny tv så jag kommer att se på film hela kvällen. Det är skönt att faktiskt ha en riktig tv igen då jag har haft en liten gammal tjocktv nu. Det är så skönt att jag kommer att kunna se på HD filmer och se på riktiga saker genom tvn. Det är jobbigt att ha en pytteliten tv när man vill se på någon schysst actionfilm. Jag har i alla fall nu skaffat en 50 tummars riktigt schysst LED tv så jag kommer att kunna se på riktigt bra med film utan att behöva sitta och kisa hela dagarna.